WYCIECZKA DO WŁADYSŁAWOWA

Uczestnicy wycieczki

20 maja 2019 roku o godzinie 6:00 uczniowie z klas: Va, VI a,VI b i VI c wyruszyli na pięciodniową wycieczkę nad morze. Celem podróży było Władysławowo. Mimo wczesnej pory humory wszystkim dopisywały.

Na miejsce dotarliśmy około godz. 14:00. Po zakwaterowaniu, rozpakowaniu i zjedzeniu pysznego obiadu udaliśmy się na plażę, by korzystając ze sprzyjającej aury przywitać się z morzem (niektórzy śmiałkowie zanurzali się w lodowatej wodzie!) Brrr...

Drugiego dnia pojechaliśmy do miejscowości Strysza Buda koło Kartuz i zwiedziliśmy park miniatur i park gigantów. Na wielu z nas duże wrażenie zrobiły gigantyczne owady, ptaki i zwierzęta. Po kolacji zainteresowane osoby mogły wziąć udział w zajęciach zumby, by spalone kalorie móc później uzupełnić watą cukrową przygotowaną przez gospodarzy w nieograniczonych ilościach.

Środa upłynęła nam na wyjeździe na Hel, odwiedzeniu tamtejszego fokarium, w którym byliśmy świadkami procesu karmienia i szkolenia tych sympatycznych zwierząt. Zwiedziliśmy także Muzeum Obrony Wybrzeża. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Jastarni i pospacerowaliśmy po tamtejszym molo. Doświadczyliśmy niezwykłego zjawiska – mgły adwekcyjnej.

W czwartek udaliśmy się do Ocean Parku, mieliśmy tam okazję porozmawiać z Gadającym Wielorybem oraz obejrzeć ogromne stworzenia morskie zaprezentowane w skali 1:1. Po obiedzie udaliśmy się na Aleję Gwiazd , a także kupiliśmy pamiątki. Atrakcją wieczoru było ognisko oraz nauka zumby.

Piątkowy poranek upłynął na pakowaniu, po śniadaniu udaliśmy się na plażę, a następnie wróciliśmy do autokaru i ruszyliśmy w drogę do domu.

Droga powrotna minęła dość szybko. Pełni wrażeń, z uśmiechami na twarzach rzuciliśmy się w objęcia stęsknionych rodziców